ROADD TRIP!!!!!!!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu ROADD TRIP!!!!!!!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu

ROADD TRIP!!!!!!!!

Door: Manonnieeeeeee

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Juni 2016 | Australië, Darwin

Helloooooo everybodyy!!!!!!!!

Waauuuwwww wat een onwijs, mega, gave, ervaringen heb ik weer meegemaakt. Er zijn weer twee maanden voorbij, dat ik de laatste blog geschreven heb!! Nou moet ik ook zeggen dat ik er geen tijd voor heb gehad.
De dagen gaan hier zo snel en je hebt zoveel indrukken van alles super vet awesomeeeeeee, Ik sta nog na te stuiterennnnn:D

Begonnen in Byron Bay (oostkust) Samen met mijn buddy Haijo ook een heerlijke Nederlander. En waar ik samen vijf weken in Byron Bay heb doorgebracht. Op naar boven!
Met de bus maar 2 uurtjes valt best mee!!! Inneens weer een stad, grote gebouwen, hele dag gefietst alles gezien, Nog van me fiets af gedondert!! En goed ook haha.
Samen busje richting volgende stop Brisbane!! ook maar 1,5 uur rijden. twee dagen hier geweest. mega drukke stad grote gebouwen, aangelegd strand (lagoon, het niet meer zwemmen in de zee is begonnen) graatje of 28 boot cruise door de stad, biertje hier en daar, oftewel volgas genieten:D
Next stop: Noosa!!! Ik ging alleen verder Haijo bleef nog even in Brisbane hangen! ook een kort busritje. voor het eerst peddle boarding gedaan super vet en chill heerlijk!! mooi weer, en lekker peddelen:D
Laatste dag kwam Haijo toch maar wel, samen de super vette mooie wandel tocht gedaan. wat achteraf langer duurde dat we dachten (3 uur) en Manonnie moest alweer haar bus halen voor haar volgende stop!!

Rainbow beach: een heel klein stadje met een winkelstraat heel saai maaarrrrr daar gebeurde wel een van mijn vetste tourss FRASER ISLAND!! drie dagen 4 weel drive op het grootste zand eiland van de wereld!!! kamperen,rijden,super vette groep,naakt in een vliegtuig springen en keihard gillen met vijf meiden!! gave lakes,mooi weer, wilde haaien, grote spinnen, Dingo's!! kampvuurtjes, gitaarrrr, Manonnie aan het zingen.. jaja ze kan dat wel een beetje hahaha. Dat was echt 200 procent genieten heerlijk!!!!! En een super leuke tour guy.

Terug van de super tour, de nachtbus richting Airlie beach 15 uur in de bus. Leuke stad niet te groot, geen grote gebouwen, mooi lagoon en weer wat graatjes warmer!
De trip Whitsundayssss super nice. Drie dagen op een zeilboot genaamd Boomerang!! Zeilen,Snorkelen,drank,Snacht's wilde haaien, natuurlijk niet te missen de Whitsundays zelf!! super mooi een paradijs als je het mij vraagt super wit zand met mega helder water!! En een super leuke groep op de boot weer!!
Nog een paar dagen in Airlie beach geweest. en mijn trip weer vervolgd.

Cairns: weer een busrit van ong 14 uur!! erg fijn die grote afstanden.
33 graden lekker warm, een week hier geweest. nice lagoon(krokodillen in het water) Gilligains het party hostel van Cairns een grote discotheek beneden, Manon was daar natuurlijk te vinden!! dansjes, drankjes, superr nicee Super vette tour Great barrier rif!!!! Snorkelen en voor het eerst gedoken. even paniekerig over de ademhaling maar toch weer gedaan. Super vet koraal, Zeeschilpadden, Nemo and dorie!! veel vis,stingrais,Haai en super vet blauw water!!!
Tour richting de watervallen. Gegleden, mila mila waterval van herbal essence reclame. En cape troubilation tour richting de krokodillen!! super vet rain forest mega veel spinnen super vet!!
Dit was het einde van de oostkust alle highlights gezien super gave mensen ontmoet en super mooi weer heerlijk!!!!

Het vliegtuig gepakt richting de outback!! Alice springs zo'n 2 uurtjes vliegen! middle of nowhere, Aboriginalss! tour naar uluru, kings canion,kata tjuta. Gehiked,veel rotsen,heeeel hooggg, maar 15 graden!!!
Geslapen in een swag(soort van slaapzak met je hoofd in de buitenlucht) Sterrenhemel,melkweg super vet!! kampvuur.
Nog even in Alice springs geweest waar het nooit regend en nu wel. Alles overstroomd nice om te zien.

Van Alice springs - Darwin van midden naar helemaal naar boven!! lange busritten, Slapen in een swag, kleine barretjes in de middle of nowhere, Cowboys, veel gras,wilde koeien, paarden, scary stories, and a nice group:D:D En het tropische gedeelte weer gepasseerd. Oftewel warmmm. Aangekomen in Darwin 35 graden!! benauwd alsof je in een kleine sauna zit!
De volgende dag op naar Kakadu en Litchfield. De beroemde national parken, drie dagen, waterfallen, wilde bisons, grote waterslangen, weer grote spinnen, krokodillen. Het einde van mijn mega gave trip is in zicht,
Ondertussen was ik even klaar met die busritten en het lange reizen. Australie is GROOT!!!!
Maar wat heb ik enorm genoten van deze gave weken. Ondertussen ben ik hier alweer bijna 4 maanden. En vragen mensen mij nu, mis je Nederland niet. Nee Manonnie mist Nederland niet! En blijft hier ook nog lekker haar avondturen tegemoet komen.

Terug in Darwin, Ik ben hier nu bijna twee weken. En de centjes beginnen nu echt wel even op te raken dus op facebook een melding gegeven dat ik kapster en knip in de hostels. Ik knip ongeveer 4 a 5 mensen op een dag. Waar internet wel niet goed voor is, en mond op mond reclame. Daarnaast ben ik vijf dagen op internet bezig geweest om mijn farm work te vinden. Ik werd er bijna gek van 100 mails versturen bellen etc. Maar als je moeite doet krijg je wel wat je wilt. en jullie gaan nooit raden wat ik ga doen haha.

Manonnie gaat boerin worden!! en vliegt morgen (Zaterdag 25 juni) Naar de andere kant van Australie om 400 koeien te melken vijf a zes dagen in de week!! accomodatie en food zit erin en elke week betaald! Ik heb er onwijs veel zin in en moet er elke keer weer om lachen als ik eraan denk!
En wat is het heerlijk om ff op een plek te blijven en lekker te werken:D:D

Ik houd jullie weer op de hoogte van mijn volgende blog luitjess!!!!

Cheersss!!!!!!


  • 24 Juni 2016 - 11:11

    Anita:

    Cheers liefie. Wat een avontuur.
    Good luck at the farm! Xx

  • 24 Juni 2016 - 11:17

    Janie Workum:

    Hoi Manon
    Wat heb jij veel gezien en gedaan , wat vind ik het fijn voor je dat je het naar je zin hebt. Wij missen je wel hoor, Ga lekker boerin zijn en wat daar allemaal nog na komt.
    Heel heel veel plezier, Lieve groetjes Janie

  • 24 Juni 2016 - 12:19

    'Sjors' Herenkapper Holland. :

    Jahoor, je kan goed verslag geven Manon. Je doet het weer goed meis, wauw het lijkt wel of ik een avonturen boek lees. Het is zeker niet eentonig wat je daar allemaal meemaakt. Wat vliegt de tijd zeg. Goed dat je je kappers vaardigheden hebt zo maak je weer mensen gelukkig. Nou ik ga mijn lunch naar binnen werken en ik wacht met spanning af wat je nog meer ga beleven. Ok weer doe voorzichtig en tot je volgende verslag. Gr George.

  • 24 Juni 2016 - 12:22

    'Sjors' Herenkapper Holland. :

    Oh ja, zal je de melkmeisjes niet te hard aan hun spenen trekken. Word je toch een melkmeisje.

  • 28 Juni 2016 - 14:12

    Jaleesa:

    Haha manonnie wat een verhaal weer!! Fijn dat je zo aan het genieten bent.. Ben benieuwd naar je melk-verhalen.. :') Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

klein,druk,spontaan,blond,blauwe ogen,lengte: 1.58 schoenmaat 46

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 5875

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 01 Mei 2016

byron bayy!!!!!

01 Maart 2016 - 30 November -0001

De kleine in Australië!

Landen bezocht: