eerste week australie!! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu eerste week australie!! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu

eerste week australie!!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

08 Maart 2016 | Australië, Collaroy

Hallo allemaal,

De eerste week zit er op in Australië. Ik kan niet anders zeggen wat een fantastisch mooi land en wat een relaxte sfeer hangt er hier in de omgeving.
Dinsdag ben ik vertrokken vanuit Nederland, en ik kan niet anders zeggen hoe fijn ik t vond dat er zoveel mensen waren om mij uit te zwaaien! Na een pittige tocht en een tussen stop in tai pei waren we dan eindelijk in sydney aangekomen.
Het besef was er nog totaal niet dat ik voor t opera house stond. Prachtig mooi weer ook meteen.

De groep waarmee ik was was ook super heel close met mekaar en iedereen zat in t zelfde schuitje. In die week hebben we eerst een regel dag gehad om de bankzaken etc te regelen, we zijn een dag naar de bleu mountains geweest wat echt heel bijzonder was. Hoe stil de natuur kan zijn nog nooit zoveel stilte gehoord heerlijk!!!! Daarna naar wildlife park en voor t eerst in me leven een koala geaaid wat een leuke beesten!

Ook hebben we een dag gesurfd en jaja manon stond al na een paar keer de golf helemaal uit te surfen! Super vette foto's zijn daar ook van gemaakt die volgen nog!
Nu hebben een paar van de groep extra nachten bij geboekt ook om even bij te komen van de drukke week en te kijken wat iedereen gaat doen. Mijn optie word om met nog drie andere meiden een busje te gaan huren waar we ook in kunnen slapen voor drie weken. Om vervolgens richting melbourne en great ocean road te gaan rijden! Super tof toch?!!!

Bij deze sluit ik ook af,het verhaal word namelijk over een paar weken weer vervolgd!! No worriess

Big hugssss manon

  • 08 Maart 2016 - 07:44

    Diana :

    Super leuk manon ! Ik ga je volgen en heerlijk genieten daar

  • 08 Maart 2016 - 07:45

    Roelofje:

    Manon,nog super veel plezier!!!!

  • 08 Maart 2016 - 08:17

    Lianna:

    Wat tof..... ik ga je volgen

  • 08 Maart 2016 - 08:24

    Liesbeth:

    Geniet ervan leuk dat je met andere meiden verder reist voorlopig

  • 08 Maart 2016 - 08:33

    Chantal :

    Blijven genieten!

  • 08 Maart 2016 - 08:44

    Daantje :

    Wat fijn om te lezen manonnie dat je het zo naar je zin hebt.
    Veel plezier met bussen de komende weken

  • 08 Maart 2016 - 09:12

    Joyce:

    Gaaf Manon! Lekker genieten. Leuk om te lezen. X

  • 08 Maart 2016 - 09:15

    Herenkapper :

    Hoi Manon, spannend allemaal. Ik ben benieuwd naar je avonturen. Doe de aboriginals de hartelijke groeten van mij. Eet lekker kangoeroe en krokodil en heel veel plezier. Mijn haar is mokerlang maar ga binnenkort naar Danielle. Hee mazzel en ik zie het verslag.

  • 08 Maart 2016 - 09:41

    Marloes :

    Super leuk meid!! Geniet ervan. Dikke kus xx

  • 08 Maart 2016 - 09:58

    Bart:

    Te gek manon!

  • 08 Maart 2016 - 09:59

    Birgitte:

    Gaaf.... zo ver weg en dan toch zo dichtbij...XXX

  • 08 Maart 2016 - 10:04

    Monique Regts:

    Leuk om te lezen en je te kunnen volgen. Liefs van mij xxx

  • 08 Maart 2016 - 11:15

    Yordi:

    Woow wat fantastisch !! Wat ben ik toch trots op je mop :) je gaat de tijd van je leven hebben ❤️

  • 08 Maart 2016 - 14:19

    Jo:

    Ontzettend stoer hoir dat je zo'n avontuur aangaat fantastisch ik blijf je volgen erg leuk veel plezier meis

  • 08 Maart 2016 - 14:56

    Kitty:

    Super Manon !!

  • 08 Maart 2016 - 16:41

    Ans:

    Super!!

  • 08 Maart 2016 - 16:46

    Anita & Rindert:

    Heerlijk Manon! Lekker relaxed. Alleen maar leuke dingen doen. Heb de tijd van je leven! No worries mate!
    Xxx Anita en Rindert

  • 09 Maart 2016 - 09:08

    Willemijn:

    Genieten lieverd! Ga je volgen! Dikke kus

  • 11 Maart 2016 - 16:50

    Els En Ron Rovers:

    Leuk je avonturen te volgen, geniet maar lekker

  • 18 Maart 2016 - 08:28

    Nicole Coesel:

    Lekker genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

klein,druk,spontaan,blond,blauwe ogen,lengte: 1.58 schoenmaat 46

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 5887

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 01 Mei 2016

byron bayy!!!!!

01 Maart 2016 - 30 November -0001

De kleine in Australië!

Landen bezocht: