De kleine in Australië! - Reisverslagen van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu De kleine in Australië! - Reisverslagen van Manon Hofstetter - WaarBenJij.nu

De kleine in Australië!

hallo allemaallll,

aangezien iedereen weet dat ik nederland eventjes helemaal zat ben. ga ik nu mijn nieuwe avontuur tegemoet. waar ik onwijs veel zin in heb, en zelf al weken sta te stuiteren van spanningen etc.

en vind ik t super leuk dat jullie mijn verhalen willen volgen:D dus bij deze dames en heren!! ik hoop dat jullie er net zoveel van gaan genieten als dat ik ga doen daar:D

bij deze toedeloeetjesssss

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2017

NEW ZEELAND, THAILAND, MALAYSIE, NEDERLAND!!!!!!!!

13 Oktober 2016

OP DE FARM MET BOER HARM/BALI/MARGARET RIVER!!!!!

24 Juni 2016

ROADD TRIP!!!!!!!!

02 April 2016

Roaddddd trippelen!!!!

08 Maart 2016

eerste week australie!!
Manon

klein,druk,spontaan,blond,blauwe ogen,lengte: 1.58 schoenmaat 46

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5884

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 01 Mei 2016

byron bayy!!!!!

01 Maart 2016 - 30 November -0001

De kleine in Australië!

Landen bezocht: